söndag 22 maj 2011

Dax igen nu?



Nu var det två månader sedan det sista inlägget gjordes av effektiva mig så det är väl hög tid för en liten uppdatering tycker jag.

Veckorna flyter på och våren står i blom, ljuvligt! Jag har slutat jobba och är just nu mammaledig med M som har slutat på sitt dagis och ska börja på ett nytt till hösten. Det känns fantastiskt bra att ha möjligheten och ha henne hemma liiite längre.

Magen växer och det är full fart på lillebror. Vi tog oss iväg på ett ultraljud i 3D och det var helt fantastiskt! Det går inte och jämföra med ett vanligt ultraljud. Värt varenda krona och jag skulle lätt göra om det! Om ni har möjlighet att åka till huvudstaden och titta så gör för allt i världen det! Man måste ju inte titta kön om man inte vill veta ...

Spjälsängen är inköpt och står monterad i sovrummet. Sängen vi till sist valde kommer från Childwood och är i lite mer "New England" stil vilket jag gillar. Båda sidorna går att ta bort så att man kan ha den både som soffa och senare som "vanlig" säng. Jag är mer än nöjd... Fler bilder kommer när den är bäddad och klar.

Nu tänker jag inte sitta inne mer utan ska ta vara på solen medan den är framme och förgyller denna dag. Ha en fin eftermiddag & må så gott!


1 kommentar:

  1. Hejsan, vilken underbar spjälsäng! Kul att kika in på din blogg, så fint du har det! Mvh Lina på Landet ;o)

    SvaraRadera