tisdag 8 mars 2011

Härliga tider


Jag är så lycklig nu när våren närmar sig. Fåglarna kvittrar, solen skiner, snön smälter. Jag har nog varit en björn i ett tidigare liv, att gå i ide på vintern känns som en mycket god idè!
Snart har halva Mars gått och när April når sin mitt, då är det vår -iallafall i mina ögon.


Idag har jag vandrat omkring i butiker och tittat på barnkläder. Lindex har fått in så mycket fint. Temat för i år verkar vara marint vilket passar mig alldeles förträffligt.
Lillskruttan har växt ur det mesta så till henne behövs en helt ny garderob men det känns lite i tidigaste laget att storhandla sommarklänningar och kjolar än. Garanterat slutsålt när det känns aktuellt, eller vad tror ni?
An av mina bästa väninnor har nyligen öppnat en webshop med underbara barnkläder från bl.a. Lundmyr, Småfolk, Didrikson mfl. Ta en titt!

Stora killen växer trots allt inte riktigt lika snabbt nu så han behöver inte lika mycket men vi har ju snart en till liten guldklimp att handla kläder till. I augusti ska vi bli föräldrar igen och det känns helt ofattbart undebart. Eftersom jag har så mycket flickkläder nu så är det säkerligen en pojke som gömmer sig där inne men det vet vi inte eftersom h*n inte ville visa upp sig på ultraljudet, den busen ...


Eftersom vi nu blir en till familjemedlem så bor vi helt plötsligt för trångt igen. Det får gå ett tag, de yngsta barnen får dela på det stora rummet och V får flytta in i det mindre, här ska inhandlas en loftsäng! Allt för att få så mycket utrymme som möjligt.


Nu räcker det väl för idag. Jag hoppas att jag snart ska kunna lägga in lite nyare bilder.


Må så gott & ta hand om varandra!


/ Anna-Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar