lördag 13 mars 2010

Huset



God morgon på er! Idag gick jag upp till ett strålande solsken utanför fönstret. Känner redan vårkänslorna smyga sig på. Helt underbart!
Idag får ni se bilder på vårt fina vardagsrum. Vad tycks?
Skämt & Sido, tapeterna här var lila då vi köpte och det var inget som tilltalade oss så därför blev allt nedrivet och omgjort. Ett rum i taget heter det ju men jag vill gärna att det ska gå fort. Tålamod är min värsta fiende ... I dagsläget är det bara vardagsrummet som är omgjort och nästan klart. Men det var det värsta av dem och därför började vi där. I slutändan kommer ingen tapet i huset sitta kvar här & bröstpanel ska upp på flera ställen. Ni ska få se hur det ser ut efter renovering senare.

Hur spenderar ni er lördag? Jag ska bege mig till systemet och köpa en flaska vin.
Ikväll blir med Melodifestivalen. Har ni någon favorit?
Jag måste nog säga Salem. Tycker hans låt är bra & han är ju ett riktigt charmtroll!
Baka ska jag också försöka hinna med. Får eventuellt besök senare under dagen.

Njut av livet & dagen för idag kommer inte igen!


/ Anna




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du börjat blogga! =D Kan man ju få följa er renovering och allt... =)
    Det kommer säkert bli superfint!
    Hoppas allt är gott med dig och din familj!
    Många kramar!
    Jennica

    SvaraRadera
  2. Hej Hjärtat.

    Kika in på in blogg vid 18:15 tiden ikväll & läs längst ner!!! Hhiii...

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kul att du hittade min blogg! Jag kikar genast tillbaka på din!
    Lycka till med renoveringen! Och du, jag håller också på Salem ikväll! =)
    Kram Ella, www.lantlivistan.blogspot.com

    SvaraRadera