torsdag 11 mars 2010

Loppis fynd



Dessa små flaskor fick följa med mig hem i förrgår. Nu pryder de köksbänken men jag har ingen aning om vad jag ska ha i dem?

Igår passade jag på att åka iväg en sväng för att se om jag kunde göra några fynd. Hem kom jag med denna lampa som jag tänkte ha i köksfönstret. Tyvärr blev den alldeles för liten där så den får pryda sovrumsfönstret istället. Tycker den är underbart söt trots att jag inte är något "guld-fan". Det var för övrigt det dyraste ting jag köpte. Tycker ni den är hemsk?
Det är så roligt med loppisar tycker jag. Alltid hittar man något att pryda hemmet med och det allra roligaste är att de flesta saker är unika. Visst är det fint att blanda in gamla föremål från svunnen tid med nytt?! Det tycker iallafall jag ...

Idag är det äntligen fredag och helgen närmar sig. Ska ni göra något spciellt eller bara vila ut efter veckan? Här hoppas jag att min andra halva blir frisk så att vi får lite gjort här hemma. Inte en grej sitter på väggen, förutom några malplacerade ting som hamnat där det fanns krokar kvar. Varför är man inte händig och kan göra det själv helt oberoendes av en karl? ...
Ha nu en underbar fredag!

1 kommentar:

  1. Hej Gumman.

    Å vad fint det blir här inne. Förlåt att jag inte hunnit svara på ditt mail, fullt upp!!

    Säg till om du behöver hjälp..

    Puss love u

    SvaraRadera