onsdag 10 mars 2010

Spjälsängsjakt

Visst är Sebra sängen underbar fin & tidlös ... ?

Idag har jag nästan gett upp hoppet om att hitta en spjälsäng till lilltjejen. Min andra halva säger att jag är för kräsen men ska man inte vara det då?

Hittade en underbar vit säng som jag blev förälskad i på en gång men jag borde förstått från början att jag inte skulle ha sådan tur att den skulle komma i min ägo...
En vit säng som inte är för enkel & tråkig. Definitiv ingen IKEA (Nej jag ser den kedjan som ett ont måste vid vissa tillfällen) Vill gärna att den ska kunna göras om till soffa men har gett upp det kravet lite ... Har sett många fina i webbutiker men de kostar en förmögenhet.
Oliver Furniture, Childwood, Englesson, Sebra och William sängarna ...
Om någon har ett bra tips till en desperat mig, tas de tacksamt emot!

Idag fick jag stilla mitt shoppingbegär lite. Det blev en underbart söt liten vit ängel och fyra små glasflaskor i en trälåda.
Nu ska jag lägga mig under en filt och se på "Fusk byggarna" Vad många idioter det finns i vår värld...


Kram & Må så gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar